onsdag, april 27, 2005

AFSLØRING: SENSATION: HER ER NICOLAS' MAXHASTIGHED UNDER Heino Cup

Posted by Hello


Reporter Jacob beretter:
Hej alle !
Kort referat fra igår (Heino cuppens 1. afd): I forhold til sidste år kom vi lidt ned på jorden.
Nicolas kom ind med hovedfeltet i a-klassen omkring nr. 20-25 og skal lige vænne sig til den højrere fart, tættere kørsel, albuer og småskubben.
Undertegnede havde et af de mest bitre løb jeg har oplevet. Var med i næsten alt, godt kørende, men sad låst inde da det afgørende udbrud kørte (dér kunne jeg godt have siddet med!). Ydermere lå jeg til sidst i en god position i spurten (kunne være blevet samlet 5-6-7-8 stykker) da rytteren umiddelbart foran mig røg ud af sin clips og tog mig med i et styrt. Jeg er sluppet relativt heldigt selvom det gjorde sindsygt ondt, og materielt "nøjes" jeg vel med en regning på omkring 1000 kr. Fede tider!
Mikkel led i kulden og vinden og sagde farvel og tak efter 4 omgange.

Vandbæreren blog kan som de eneste dokumentere Nic's kæmpeindsats (se foto)

1 kommentar:

EditoreRosso sagde ...

Det er rigtigt. Op på hesten. Frem mod vinden. Og en kold skulder til konkurrenterne