mandag, juni 12, 2006

Bridge over....?


Udspil from
AirLingus

Der er virkeligt gået retro i den. Smuttede ned ad Hestetangsvej idag, bag om Kalkgaarde (Ib ved hvor/hvordan) stadig de sidste 1 1/2km +/- på skærvet grussti gennem skoven. KG-laden ser lige så stor,skrumlet og nu endenu mere faldefærdig ud end den gjorde før i tiden. Smuttede ellers bare en tur den vej rundt på vej til min far iHerlev. Ham fandt jeg ude i køkkenet hvor han var gået ind i ethjørne og ikke kunne finde ud igen.
"Jeg er faret vild i mit egethus" sagde han, "jeg ser dårligere end nogensinde". Efter at have fået ham vredet ud ad hjørnet og ledt ham tilbage ind i stuen, blevhann rolig og gav mig straks 500 kr til Milas som han sku ha sompræmie hvis han bestod studentereksamen - eller trøstepræmie hvis hanikke bestod. Utroligt at han ikke kan få en plejehjemsplads næsten blind,åndsfrisk og 93,7 (som frk Jacobsen ville have sagt). "Men 'de' sigerat der er nogen der har det dårligere", forklarede han mig.Fine tider. Længe leve regeringen (så kan de prøve den samme omgang). Det blev kun til 54,4 km i dag. Skulle have været ud at trille medFinnito, men han er desværre syg og måtte gå til kiopraktor med armeni dag.
Ærgerligt.
Men nu 3287 til Per Sodos fond.Og så er det vist snart på tide at spille med kortene helt ind til kroppen.
De unge/yngre savler
(eller måske nærmere fråder)
dér, langt bagude på odoen.
Kom så drenge, I kan ikke lade en skrøbelig, ældre, efterlønner give Jer i den grad baghjul . . . vel? ;-)

SVaR:
Nu ikke så grov i munden, der er nogle af os der har temmelig travlt for tiden. Personligt sveder jeg både med speciale og arbejde i modsætning til andre som "bare" daser rundt og spiller musik.nicolas

Ingen kommentarer: