søndag, november 05, 2006

Samling ved Tanken
Her ses alle de fremmødte ved søndagens KuNi (Ud over Bladet)
Forud for fremmødet var der modtaget:
Et tidligt afbud
et sent afbud
et meget sent afbud (sov over)
en udeblivelse uden afbud
samt en række ryttere, som slet
ikke svarede på indkaldelsen.
"Jo, men der er jo naturligvis så meget andet... udtaler vor udsendte. Og som de siger: Vejen op ad Alpe d'Huez er brolagt med andres dårlige undskyldninger....
"Men det er selvfølgelig lidt hårdt sagt, og iøvrigt sagt på fransk"
Uddrag af afbud:
"Jeg skal lege med xxx"
"Jeg sov over mig"
"Jeg skal til middag aftenen før"
"Jeg bli'r så pissetrængende i regnvejr"
"Jeg spiste med min forgaffel i aftes"
"Min kone skulle bruge bagkransen til advent"
"Jeg havde forlagt mit styrbånd"

Ja....

Hjemme blev de københavnske knejter
thi et afbud kræver, at man er en rigtig fighter

2 kommentarer:

ibrahim sagde ...

Helt sikkert - eller på Blomsten med Kaptajnen....

erlingo sagde ...

Vi ses jo hele tiden - i fredags i dag søndag - altså nogen af os - på skift når vi kan -