onsdag, januar 21, 2009

Alt har sin tid


I søndags tog jeg en solotur ud over vestegnen. Roskildevej, Sengeløse op ad Ågesvej og ned til højre ved planteskolen af Ole Rømers yndlingsvejstykke på Tostholmvej efter Sengeløse - ned over Vasby Å - og flere gange over Hove å, over Smørumovre og ned til Sisse til kaffe og bøf med spejlæg og løg.
Jeg red ud i rykvind ad Roskildevej. Ved Rømers yndlingsstykke kom vinden op i snuden. Men alligevel et smil til iPhonen (billede) - for dette var en særlig tur.
Vandbæreren er gået sin sidste tur til brønden.
Lidt falsk har bladet en adresse, der antyder, at Team Sabines eksisterer.
Men holdet kørte kun een officiel tur i 2008 - nytårsturen på årets sidste dag.
Og nu er der oprettet en vandbærerklon på Sabi-pensionisternes hjemmeside.

Ja, alting har sin tid. Og Danmarks første cykelblog, som snart ville runde 5 år,
har haft sin. Jeg tror, vi har halvanden læser tilbage. Og en minister, en
postmester, en kreditmand og en skoleinspektør, når der skrives rundt.

Dette er på sin vis en diskret læserundersøgelse. Under et vist antal reaktioner,
så lister vi hjem ad Rømers Yndlingsvej.
Tar sidevinden.

Og siger tak til alle de medvirkende på flere hundrede
indlæg.

I er skønne.
Og I er dejlige at cykle med....

.... når I kører.

Tak for nogle dejlige år

Editore Rosso
og redaktionen

7 kommentarer:

erlingo sagde ...

Køre? teamSabines? er du vimmer mand, træerne vokser sgu da ikke ind i himmelen. SÅ honette er ambitionerne altspå heller ikke. Får række med at tale om det til GF'en og så en u/65 ferie til Ezcaray. Man ses den ene gang efter den anden. Den ene er GF den anden Ezcaray. Det må række. Grådighed er ikke en dyd på teamSabines. Immorgen er der GF . . . i overmorgen er der . . . . er der noget???

Unknown sagde ...

hov! vi er stadig nogle læsere tilbage...!!

miguelino sagde ...

NEEEEEEEJ, det er ikke rigtigt. Det ville være en skam, at nedlægge den. Jeg forstår godt, at du ikke vil vedligeholde den, men helt at nedlægge den er at udradere en æra. Ring til mig, så vi kan tale om det

I øvrigt er jeg flittig læser og relativt hyppig kommentator, så deeet....

Anonym sagde ...

Allo-Allo! Det kan og må ikke være rigtigt! Hvordan skulle man så ellers følge med hernede fra de belgiske biveje? At Team Sabines er lige så tomt som IT Factory, det har vi alle vidst i lang tid. Men det dæmper slet ikke fornøjelsen ved at læse beretningerne fra landevejen - og vi skal også følge med i Sisses gøren og laden. Kan du ikke søge portostøtte fra ministeren?
Frallé

Unknown sagde ...

og er der så ikke nogen der vil med ud på en tur imorgen formiddag, f.eks blå bro, hareskov, jonstrup, ledøje...jeg vil ud og Mikkel er måske på...flere??

Anonym sagde ...

Trist at bladdøden også skal ramme Vandbæreren - eller er det overlagt selvmord..
Directore

Anonym sagde ...

Ja men dog, det lyder ikke godt. Selv om måske ikke kommer op på cyklen så tit som jeg gerne vil, og slet ikke som nogle af jer andre, så er jeg meget ivrig læser af bladet. På den anden side er der jo ikke noget at sige til, hvis du Reimer ser på antallet af læser i forhold til tiden.
Så din beslutning ikke bliver lappet og punpet op igen, vil jeg takke mange gange for dejlige ord sat sammen på en underholdende måde, og ikke mindst for billederne.
Jan - skoleinspektør