torsdag, december 31, 2009


Chrissie faldt ærlig talt en smule i søvn under opholdet på cafe Fratelli (Vinde Fralle på italiensk) under Elrings gennemgang af en film, han netop er med i:
"Filmen hedder jo "nullerne" - opkaldt efter dette årti, som vi forlader, og tænk hvor ærefuldt, at jeg har fået lov til at spille Nulle (Nykjær) i den. Nullernes Nulle. Det er lige mig.
Og alle replikkerne er hentet fra virkeligheden - men er jo langt fra min ringe person.
- som da jeg siger i filmen: Skal jeg rydde op og støvsuge på værelset i Escaray - det ved enhver da er sjov fiktion.
Men Chrssie kom da op igen, og der måltes puls ind ad Lyngbyvejen....

1 kommentar:

Unknown sagde ...

men nu har jeg lige set filmen ;) og med åbne øjne hele vejen igennem! sød film og Erling var selvfølgelig den bedste! Tillykke med den!
Chrissie