mandag, juni 27, 2005

Hvor er alle Sabinisterne henne?



Redaktionel krise. Er det hele gået i vandet?

City (RB) VandbærerGruppen har den seneste uge været på badeferie i det nordenfjordske, og redaktionen glædede sig derfor til at komme hjem for at pusle og nusle om de mange reporteres grydeklare indlæg. Der har sikkert været kørt meget i ugen. Søndag skulle der både køres Q10 og Q12.30.
Og vores oversøiske Korrespondent på Long Iceland havde sikkert også bidraget med både grafik og lyrik.

MEN. MEN. MEN. redacteuren måtte sande: Intet kommer flyvende af sig selv gratis ind ad Vinduet (Windows 2000) bortset fra Jazzreklamer og lukkede fotograferiger.
Ikke en satslinje lå klar. Ikke så meget som en thumbnail af et billede.
Ikke et digt. Fra de faste Sabinister

Kun een helt frisk og ny MedSabinistisk rytter havde indsendt billede og dette indlæg:

Hej, Jeg hedder Christina - jeg er til alt
jeg cykler når det er varmt - og en lille smule kalt

Du kan sådan set bare tage dig sammen og ringe
hvis du vil med på en tur på den store klinge

Flot - og ærefuldt, Christina.
Men hvad regner de kære, faste abonnenter dog med?
At de passivt kan sidde og trampe i rammerne, og så kommer guldkornene fisende ind ad mailboksen?

Vi satte yngstemanden (EditoreRosso himself) til at ringe rundt og høre på undskyldninger:

Kaptajn Kaffe: Ja, vi havde besøg fra Norge, og de havde fået uldtrøjerne i klemme i en bil på færgen, så jeg måtte ind på fastlandet for at hente noget rensebenzin, men det var udsolgt, og så måtte jeg prøve med noget Ajax Mohair, men det misfarvede nationaltrøjerne...

Fy føj. Længere ud på landet

Den slående Tyrker: Jo, jeg havde fået en tennisalbue, ikke fordi jeg spiller tennis, men man kan som bekendt ikke skrive med en tennisalbue, og så fik jeg en byld i røven på størrelse med en golfbold. I det mindste sportslige lidelser, men...

Halli hallo. Ku' vi komme bare på på den mellemste klinge?

Trom Boonen: Undskyld du ringer lige, mens jeg er ved at transponere en Tango for U2 fra Fis-dur til Ais. Og da må man sgu koncentrere sig. Jeg har jo skrevet en hel bog om, hvordan jeg kom ombord i AlItalia Flyet på vej ned sammen med Ole Krarup. Den må I gerne lægge på nettet.
Del 2 kommer i øvrigt i næste uge: "Hvordan vi fandt plads nr. 37 A og 37B i Catalina maskinen"
Den er skrevet - om jeg så må sige: "A propello" - om man forstår en lille italienervits...

Ole Rømers Svaj: Hvorfor jeg ikke skrev ind?
Jo, men jeg passede jo børn. Og fik kun lige skrevet et enkelt omkvæd til en Samba, jeg selv har stjålet fra ham der sydamerikaneren.- Det er godt nok kun en halvkvædet vise, men den kan du da godt få:

na-na-na-na
vay-vay-vay
na-na-na-na
ova-va-va-va
ska-vi-ha ska-ska-ska

Vinde Fralle: Nu plejer jeg sådan set ikke skrive. Jeg står som regel bare og snakker ind i en mikrofon, og så er der en mand hjemme fra København der siger ind i øret på mig, hvad jeg skal sige, når jeg for eksempel står nede i Bryxelles var det vist. Så siger han, at de stemte nej, og så siger jeg, at de stemte nej. Det er sådan set ikke så svært. Men at skrive en Q10-rapport. Åh, nej. Jeg er jo bare journalist. det må du snakke med Præsten om. Han var med.

TaDenta:
Jeg skal lige ha pusten efter søndagens Q10. Kan du ringe i overmorgen?

Det taler vist sit alt for tydelige sprog for sig selv!

Ærbødigst redaktionen.


Vi har en del billeder liggende, som vi kan fyre af, hvis I ikke arter jer. Fortsat god sommer -

2 kommentarer:

ibrahim sagde ...

Som broder Jakob antyder røber en prof. rytter ikke sin sande form overfor sine konkurrenter - og kampen om bjergtrøjen bliver vist uhørt hård i år - i Æske Rejer...
Jeg har mine hemmelige træningsruter på Amager af samme årsag...min læge holder også til ude på Amager et sted.
Amar' modellen kan godt hamle op med Christina til alt....

erlingo sagde ...

Havde lige Christina ude på sin første længere tur - til Sisses med behørig applaus fra de fastboende og tyendet. Fik rettet op på cykelhjelmen så den nu sidder bedre og nød kaffen og madderne ved rytterbordet. Flot kørt af Christina i fin stil med dette indbyggede cykelgen. Glemte Canonen - (her dukker man sig for berettigede øretæver fra editore Rosso) - så ingen billeddokumentation