søndag, marts 26, 2006

Landevejens 4 helte



Og historien om
Christinas G-streng

VandblæreRøven har ringet rundt til de unge ryttere, som sjældent er på nettet - For helt aktuelt at høre, hvorledes, det ligger med træningstilstanden, nu Vinde tar på solotur til Malla-corca og Team Stærkodder (Kendt for Odder-Vognen) varmer op til Piemontes Barolo-igende Bjerge.

Miguelino: Jo, jeg får faktisk trænet meget. Faktisk mest bakke- og højdetræning. Efter at vi fik den lille har vi købt en køjeseng - faktisk netop i Køge - og jeg har fået lov til at få den øverste madras. Og jeg klatrer hver morgen og aften og og ned ad stigen. Det skal nok gi noget...

Nic: Jeg har jo lært meget af mit job i LO. Hver dag løber jeg to gange rundt om Tina Aurvig Huggenberger und Tahl. Der er masser af kilometer i den kvinde

Rømer Svaj: Jeg sværger jo til trappetræning. Op og ned. Hele vejen hele tiden. Hver morgen. Nu har jeg jo lært mig, at trappe hedder scala på italiensk. Så jeg tar sgu hele scalaen. Osse de sorte. Ikke noget snyd her på Damhus.

Christina von Bütter: Jeg fik jo lagt et meget stramt program for vinteren af Air Lingus. Men. ......
.....Ja, men-æh.
...... Jow, jow.
Men han vil ikke sige, hvor han har lagt det!
Må jeg iøvrigt, mens jeg har dig i røret have lov at klage over den mand, som hele tiden ringer til mig og siger: "Du er jo musiker. Må jeg ikke låne din G-streng."
Altså for helvede: Jeg spiller sax....

1 kommentar:

EditoreRosso sagde ...

ha ha ha, sådan skal den tourneres...