onsdag, august 08, 2007

Sabines på Fyn



I forbindelse med starten på det store, rene løb Ringe-Paris, benyttede redaktøren lejligheden til at indvie vandbærerbladets og team Sabines nye VestDanmark-kontor på torvet i Ringe.
-Nej, det er sgu ikke så dårligt, siger redaktøren. Skovgaard har lovet at have kontor her på torvet hver torsdag mellem 15 og 15.30, hvis der skulle komme ryttere eller bladsmørere forbi. Det er jo en gestus, der taler sit eget tydelige sprog.
Air Lingus har lovet at trække et stort læs med indretningten af kontoret.
- Jeg er jo fra mit civile arbejde vant til at trække, ikke at det skal misforstås. Men kan jeg ikke trække hornet, så kan jeg i det mindste trække fra.
Jeg håber Vestkontoret vil få Sabines koncernen til at brede sig, ja, som ringe i vandet, siger Air Lingus
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Skt.Ibb satser opå at åbne kontoret allerede på næste torsdag. Nogen vil vel ringe....vi lukker døren hvis det trækker for meget i langdrag med indretningen.
Ibb(rahim) Woodyard