tirsdag, december 20, 2005

Juleønsker fra Teamisterne


Jeg ønsker mig sådan en bil, så jeg kan komme op over bakkerne

Direktionen har som bekendt tidligere udsendt en opfordring til teamisterne om at indsende ønskelister, da directionen vil afslutte den varslede juleblomstkørsel med, at den ass. kører ud med julegaver til drengene.
"Der skal sgu ikke mangle noget" som den ass. siger.
VBB har fået lov til at bladre lidt i ønskerne:

Kenneth: Et kartoffel-trykkersæt. Jeg har altid godt kunnet tænke mig at lave noget
grafik med nogle sjove farver

Mikkel: Jeg kunne godt tænke mig et kartoffeltrykkersæt, så jeg kunne lave nogle stående tryk...
B9: Jeg dsynes, det kan være meget praktisk at cykle. Men jeg har tit meget tryk på. Og når vi har de sene plæneklipperkoncerter med lange soli, så ville jeg gerne kunne køre hjem i en bil. Med et hårdt dæktryk, naturligvis
Jacob Vinde Fralle: Jeg vil bare gerne have en kartoffel. Jeg tror, man skal være en heldig kartoffel for at vinde en spurt mod AirLingus, og så kunne jeg starte med at studere kartoflens anatomi og humor
Finnbanken Spar: Jag önskar mig enbart potatismos....
Larsigno: Jeg er lidt mere international. Franske Kartofler, det ville være skønt...
Ole Reumert Svaj: Jeg kunne godt tænke mig en indspilning med det gamle popnummer: Mashed potatoes

Ingen kommentarer: