mandag, december 26, 2005

Nydt fra Læseren


På skovstien...

Kaptajn K. her. Sender her et foto fra en af mine mange træningsture.
Næsten dagligt er jeg ude med rammen. Apostlenes tospand og firehjulsskubbende.
Jeg går op ad den fordømte bakke ovre i skoven hele tiden, og lige lidt hjælper det.
Storformen lader vente på sig.
Jeg har fortsat kun kørt én tur på den Olmo siden vi kom hjem fra Spanien i sommer.
Snak om skandale. La Carlita starter i dagpleje om en kort stund, og der starter min
nye træningssæson, jeg kan næsten ikke vente.
Mamma mia, tutti frutti, bella donna.
Pulenissen skal osse mærke højtiden.
KH KH

3 kommentarer:

erlingo sagde ...

Godt gået i smukkeste omgivelser. snart kørt i stilling er nyårets træningspas. vinterskovvester. køreøre.

EditoreRosso sagde ...

Snart snakken
og tobakken
forstummer på bakken
når kaptajnen vender nakken
og hiver kåde Olmo ud af frakken

EditoreRosso sagde ...

Hvad skrev Miguelino: Bare der ikke SKER for meget? Det sneede sgu da ikke, da vi kørte ud....