tirsdag, januar 09, 2007

Navne og Noter Hjemmefra

Romerlyset (billedet)er som bekendt ved at pakke til en længere tur til Brasilien, hvor han skal ned og spille samba dog ikke med sin sambo, som han godt nok mødte til samba og straks gav hende kælenavnet: Mine lille sorte sambo - omend hun er lisså norsk som fru Kenneth, der godt nok maler lidt tykkere på, om vi så må sige.

Sährling (ude af billedet) er som bekendt fast trækkerdreng for Stig Rossen. Det forlyder, at de nu vil rejse rundt sammen til landets varmestuer under duonavnet Stig Elling - to mand og en fortælling

Fra det italienske melder dr. Jungo, at alt er ved at være klar til det store Bugno-løb 1. maj. Både cykler og mænd vil være godt pumpede, så spaniolerne vil blegne i deres vildeste fantasier, siger Bugno i en udtalelse på det italienske internet.

Timberlake, manager, mener, der kan tænkes at blive kampvalg til GF 2007. Både om beretning, kontingent - men også til flere honorære poster. "Jeg har under alle omstændigheder gjort stemmejernene klar", siger den unge voksenlærling fra høvlebænken

Mikkel Dillerman er utilfreds med sit gamle øgenavn "Den stående Trykker" efter at SchäferHunden fra Nansensgade er begyndt at køre lidt med. Schäfer er ganske rigtigt trykker. Og tar dne ofte stående. Fra nu af vil jeg bare kaldes Dillerman, siger Dillerman

Dir. Skovcykel vil osse ha nyt øgenavn, som min yndlingssanger, Roger Whitaker synger: "I don't believe in If anymore" Det gør jeg heller ikke. Har I et godt forslag?

BlomsterMorten beklager, at han ikke var med på årets første Q10 som gæst. Jeg kører naturligvis kun med, hvis holdet vil begynde at rose hinanden noget mere. Ellers blir jeg bare liggende hos min morgenfrue...

"Jaj tog sgu helt fajl i søndags," beklager Rockwell. Jeg hade læst det som vinterkørsel og stod derfor klar med min BobSlæde...
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: