mandag, juli 04, 2005

Q10 på Trom Boonens franske festdag


Vinder af 2. etape i Touren: Trom Boonen

Selvfølgelig gør jeg mig af og til en tanke om fremtiden, når jeg nede i Æske Rejer vil lægge fortidens nicotinafhængighed bag mig.
Bli'r livet det samme? Vil jeg miste det temperament, som har været hemmeligheden bag mange af mine eksplosive spurtsejre?
Vil jeg bare henfalde til apatisk, politisk korrekt lalleglade nikkeri?
Ja, man ved det næppe.
Nå, til sagen: Rapport over denne 4. juli - USAs uafhængighedsdag:

Mikkel, Reimer, Vinde, Nicolas & erlingo mødtes ved Q10 og skulle samle Rømer og Benny op ved Klausdalsbrovej. Snuppede en Reimer con bakker rundt om Buresø baglæns. Fik følgeskab af rytter som blev inviteret med - har lige glemt hans navn - målet blev Sisses hvor vi fik tilbudt gratis bananer og som vanligt blev modtaget med anstand og begejstring. Denne gang MED huspoeten.
80 km, 24,7 avs, 67 mx, 500 højdemeter, sol, sol, sol, SØ let til frisk, 3:13 tm.
Tour breakdown:
Q10 Blå Bro Klausdalsbrovej, samlede Ole & B9 op,Vassingerød, ny rytter kom til og blev inviteret med, Jørlunde Sjællands Tag Slagslunde, farvel til Nic, Søsum Veksø Hove Ledøje Sisse Ballerup Husum

Ingen kommentarer: