onsdag, juli 27, 2005

VI FINNER UD AF NOGET NÆSTE SAISON!


Ved Pressemødet i København onsdag (Brillesponsor: Lamborghini, Milano)

Vandbæreren, StaffReporter: Det er som bekendt ikke meget, vi har set til den eksplosive sprinter Finnolito efter forsommerens Italia GiroKort, som han jo som bekendt vandt med Trom Boonen som en ærefuld 2'er.
Flere af de ufrivillige abonnenter på VandbærerBloggen har flere gange spurgt, om vi dog ikke kunne bringe et interview med "den italienske kørestøvle", som han jo frit oversat hedder dernede.
Og stor var glæden, da det onsdag lykkedes at få arrangeret et interemistisk pressemøde i København. Noget af en lise iøvrigt efter rækken af selvoptagne afskedsinterviews med Langs Armstrong.

Finnolito, my friend, her har vi dig tilbage?
- Ja, for så vidt, for en kortere bemærkning.- Du ved, min kontrakt betyder jo, at jeg uafladeligt må rejse. Den ene dag Korsør, den næste Italien eller det Fjærne Östen (Warnerbring)...
Det er jo ikke mange minutter, man har for sig selv. Og nu fylder konen snart rundt..

Men mange af vore læsere er jo interesseret i at vide: Du vandt Italien Giro Kort, men stiller ikke op i Vulva Espania i næste uge. Hvad er planerne for saison 2006?

- Ja, det er ikke meget jeg må sige, men jeg kan da løfte sløret for, at det er srevet ind i min kontrakt, at jeg kan deltage i Æske Rejer næste år, hvis ellers mine hjælperyttere er til rådighed.
- Jamen du kan sgu da få, hvem du vil ha!
- Jamen, jeg skal bare hentes i lufthavnen kl. 4 næste år, så skal det nok flaske sig.

Aftale!

Sensazione:
Første CykelTeam Blog
med levende billeder

Med uvurderlig hjælp fra directore er det lykkedes VandBærerBloggen
at hjemskaffe en frisk video fra Æske Rejer med Bob's Ben's optræden
for et undrende publikum (som troede de skulle til tyrefægtning)

se videoen med et klik!


http://www.maiken.dk/spain


Fantastico!

1 kommentar:

erlingo sagde ...

Ja DET var sgu herligt!!!!!!!