søndag, februar 05, 2006

Før den afgørende Forsamling


Timothy Zaza-Bines: Jeg cykler ikke for at vinde. Faktisk cykler jeg slet ikke...

Dansk cykelhold
spiser islam


Redaktøren har i weekenden ligget på sygelejet med en forkølelse, som har sat sig i stemmebåndende. For at peppe kedsomheden lidt op, er de traditionelle FØR Generalforsamlingsi-nterviews blevet lavet:

Timmer, hvad finder du som det vigtigste spørgsmål, som der bør tages stilling til på GF 2006?

- Ja nu kender vi jo ikke nogen dagsorden før mødet af den simple grund, at direktøren som regel ikke kan finde sine papirer. Det værste er, at viu som regel heller ikke kender den efter generalforsamlingen.
Men jeg synes, vi skulle få vedtaget en kostpolitik. Jeg ved godt, at der spises snegle på Sisse og ostemad på Rosenhus og økobolles på Ninna, men vi må sgu ha noget mere avant garda.
Jeg er blevet lidt inspireret af den store kampagne for Danmark i disse dage i mellemøsten. Og man må da sige, at endelig er det lykkedes at komme på forsiderne og i CNN, BBC og Alfreds Rabia eller hvad den hedder.
Det kan vi lære af. Jeg har komponeret en ny, kold ret, som vi skal smage til generalforsamlingen.
Den er lavet på lam og er soms agt en kold ret: Is-Lam hedder den.

Og det tror jeg vil få os helt frem i Coup de MaveQuatar:
Dansk cykelhold spiser Islam.
Kan du se det for dig.

Mufti !
Og så med brændte mandler.....

Den håber jeg, ved profetens skæg, kører lige igennem - uden ratslør (fes den med?) (ratslør...)

1 kommentar:

ibrahim sagde ...

Team Sabines: nu med både Ratslør og slørhaler i baglommen.
Is-Lam var forøcrigt allerede det hemmelige kostvåben for den marrokanske Tour rytter som også blev kaldt "araberen" (han deltog i Touren i 30'erne....)
Is-Lam vil inden længe også blive testet af CSC's dietister!