fredag, februar 03, 2006

Team Sabines: Generalforsamling 24. februar 2006 - Il Capitano tager sagen på armen



Fra den eneste af vore correspondentesr, som anvender semikolon;)

Hello Teammates,
Que pasa, hvo'n skær'n. Har nogen været ude med hundende for nylig?
Altså udover Per Sodo Mi. Selv er jeg kommet igang med årets vintertræning. Med tynde lår og hårvaklede jeg i sidste uge ud til cyklen ude på værkstedet. Der hang den, med frost i kablerne og i et kæderygende forfald. Den måtte med indenfor, og igennem et døgns tid fik jeg banket liv og varme i rørerne, fik optøet og
renset kæderygeren og fik sat mig selv op til at komme ud af starthullerne indenfor et par dage. Det kom jeg så, og det var alarmerende og nedslående at konstatere at 27 km. var nok til at lægge mig i seng. Der er tale om en formnedgang som jeg på det kraftiske må tage afstand fra. To dage senere kom jeg afsted igen, denne gang blev det til 36 km. Og det gik bedre.
Jeg kom hjem med et snit på 13,7 rystede af kulde og issukkerkold.
Så ventede jeg tre dage og kørte 45 km. Allerede der kunne jeg mærke at storformen er på vej. Jeg kørte vældig stærkt ned af bakken ved slotsmøllen.
Med medvind og god moral. På den store klinge.
Idag har jeg så været afsted igen. 47 km. Og rent faktisk kunne jeg presse mig selv lidt. Spurtede helt vildt masseagtigt ved Bøstrup skiltet, og holdt en rigtig god fart da jeg havde fået cykeltøjet af og skulle ud under bruseren.
Vi må konkludere at fem måneder uden træning overhovedet er for meget af det dårlige. Det kræver så meget at få den op at stå igen....Og man tænker; ÅÅhhh nej jeg kommer aldrig nogen sinde i form igen.
Nå, -det kan være at jeg skulle lave mig en tegning af profeten med Thors hammer oppe i røven, mens han tungekysser med døden fra Lübeck (alias Martin fra Mensbar i Teglgårdsstrædet).
Så kunne jeg sende den til ham Keld Aida og sige at det var Team Sabine's københavner afdeling der havde lavet den. Det kunne måske få jer cykelryttere på andre tanker, og jeg kunne så
vinde alle bjergspurterne i Ezcaray.´
Jeg glæder mig til at se jer d. 24 hos Stor Muftien, håber at alle kommer.
KH KH (todo 155)
http://www.heibergdesign.dk

1 kommentar:

erlingo sagde ...

CyberCilence brudt - herligt!