søndag, februar 05, 2006

Nyt fra hoffet: Susan Moody og Salamidrengene


Den stående pølsetrykker

Nu skal der dænnemig
rækkes hånd i feltet


Ja, hr standing trykker, det er ikke meget, vi har hørt til dig, siden din datter blev konfirmeret. Kommer du overhovedet med noget konstruktivt til generalforsamlingen, for du har vel meldt dig?

- Nu ikke mere, om jeg så må sige, pølsesnak. Selvfølgelig har jeg et forslag:
Vi må ha reglerne tilbage, at man rækker hånden ud, når man vil dreje. Det er altså pisseirriterende, at man ikke altid ved hvilken vej vi kører.
Den gamle regel siger jo: Ligger du foran Erlingo og der kommet et kryds, så skal du altid dreje til "den anden side". I mellemtiden er Erling så kommet foran.
Og der er det, reglen kommer ind:
Der må rækkes hånd ud, og den side flest rækker hånden ud til, er så vejen.
Det mener jeg vil løse mange problemer. Og så må Erling jo bare indhente os senere.
Og på gensyn på GF.
Og jeg må som kassemester sige: Vi kører ikke på pumperne, hvilket nok skyldes de mange indlæg - bla. her i Maneken Pis. Et blad, der jo virker som en ventil, apropos balladen dernede i Arabien, hvor de nok kunne trænge til lidt nyt ventilgummi....
Jeg mener, der har jo "brændt dæk" et par dage.
Nå, misforstå nu ikke, at jeg går ind for ytringsfriheden...

Ingen kommentarer: