fredag, januar 06, 2006

Nyt fra VandBærerBladets Milanokontor


Michael Rasmussen på enkeltstartcyklen 2005 - før de satte støttehjulene på

Par correspondente Polka-dottore, Milanesos: Som den opmærksomme læser (Erlingo og If) vil vide, har Bloggen stærkt udvidet sine aktiviteter her i 2006.
Vi har som bekendt tilknyttet vor rejsende korrespondent, UdenrigsLarsen (som kan det knold), som vil rapportere fra hovedfelter og udbrud verden over.
Nu åbner også vort Milano-kontor: Aqua Portare Danesa - med redaktør Polka-dottore Jung.
Og hvorfor nu Polka foran?
Jo, det skal vi sige jer. Det første interwow, Jung har sendt til bladet er netop med Michael Rasmussen, Tourens plettede, polkadot-bjergkonge.
Eksklusivt for bloggen bringes hermed:


Her i cykelmekka ruller hjulene. Jeg er meget glad for de ny udfordringer i Italien. Efter et par slidsomme måneder herned, føler jeg mig efterhånden godt installeret. Med mere overskud til også at være menneske. Jeg er med i FTP-projeket samtidig med at jeg er tremedial, så den første tid herned var virkelig barsk. Nu føler jeg, at jeg efterhånden har fundet en rytme. Og har fået lavet de historier, som jeg skulle. Og med mere mere i posen. Samtidig er jeg ved at forberede min OL-dækning. Så der er gang i butikken. Det er en fantastisk luksiøs tilværelse kun at tænke på journalistikken. Jeg føler, at jeg er i en slags træningslejr.
Hot news til blog: Har lige talt med Michael Rasmussen. Han har besluttet i bedste Team S-stil kun at køre de spanske løb: Murcia Rundt, Catalonien Rundt og Baskerlandet Rundt i april som optakt til TDF. Sådan!

Vi venter spændt på næste sending fra Milano!

Bloggen har naturligvis stadig sit Long Island-kontor med il Capitano ved tasterne!

Bloggen er dermed ikke alene det eneste cykelblad, som udelukkende udkommer på nettet. Det er også det eneste blad, som har flere medarbejdere end vågne læsere!

Tage De den udfordring op, sleeping Partners.....

2 kommentarer:

erlingo sagde ...

Ha, ha, ha - har, har, har
Go get 'em editore

ibrahim sagde ...

Sålænge de ikke sover på cyklerne går det vel...