søndag, januar 15, 2006

Præsten Præsenterer


Nyt flot stereoudspil (Grafik: www.heibergdesign.dk )

Ja, det er længe siden, I har set mine tændstikben på landevejene, men de er jo så hvide, at jeg ar bange for, at de bli'r væk i sneen. Så meget desto mere er jeg glad for udnævnelsen til musikkorrespondent på VandBladsBæreren, eller hvad nu det hedder.
Må jeg straks springe til med en anbefaling af Kaj Coltrane. Eller som vi siger lidt fordansket heroppe: Kajs Kul-tog.
En fantastisk indspilning på Green Note. Det er en veksling mellem gamle everGREENs
som:
Lille FRØken Himmelblå
Tudsen Bitar
(tidligere indspillet af Bjørn Afskylius)
Og så helt nye kompositioner som
"AirLingus på den Grønne Ø"
samt en række originalkompositioner af Kaj Evans, min gamle lidt oversete favorit

Jeg kan virkelig anbefale denne til enhver pladereol stor som lille...

Præsten

2 kommentarer:

ibrahim sagde ...

Når det blå tog kører på den store klinge er det altid med "Kaj Coltrane" i øresneglen. Så der kommer kul på kadencen. Greensleaves er også en favorit...

erlingo sagde ...

duh?