mandag, januar 09, 2006

Romerlys i begge ender:Nu med ledetråd...


Uha-da-ha JUauwa-Jauwa..godt nok langt ned!

Ole Romers Svaj har udskrevet en konkurrence:

Kvis til blog:
Hvad hedder
denne stigning?

Eksempel: Prisstigning
eksempel 2: Opstigning
Eksempel 3: se nu stiger Solen
Eksempel 4: Malerstige (Wienerstige)
Eksempel 5: Stig Tøfting
(kun eksempler)

NYESTE fra Rømer Svaj:
- jeg glemte at give et par ledetråde.- den er 7 km med 12% i snit. - anlagt i slut 193o'erne.- åbner ofte først i juni (sne, you know)

Ifølge reglerne kan man også vælge: 50/50
eller at spørge publikum.
Da klikkes blot ind på www.Finn.no

Præmieres:
Der er en CD med børnesange som præmie.
Godt hentehår. Ole Rømer Svaj

Svar sendes til oleromer@email.dk

Vinderen KAN komme i bladet
(for såvidt...)

PS.: NEJ, andenpræmien er ikke 2 CD'er børnesange
Og ja, alle kan udskrive en konkurrence på bloggen. Bare præmien er stor. Og formålet useriøst.

4 kommentarer:

erlingo sagde ...

Holy Shit! Jeg blir sgu' svimmel . . . . er det såen noed vi kører? Tjaeh ,det er det jo . . .
Men til konkurrencen, her er mit bud:
NEDstigning?

ibrahim sagde ...

Omvendt Rømerejsning....

ibrahim sagde ...

Eller hvad med: Carmen curling - a propos Vinter VM. Det lugter da lidt af hårnålesving.....i stedet for krøllejern med svaj...

erlingo sagde ...

jeg går ind for tangoslange . . . af én eller anden grund tiltaler det mig .. .