fredag, maj 20, 2005

Grusien Rundt 2005 i Lynge Grusgrav


VinderTeamet i Grusien Rundt 2005
Makkerparret Trom Boonen og B9 er netop kommet over stregen som vindere af stjerneløbet Grusien Rundt 2005 - dette år afholdt i Lynge Gursgrav, Drive in, Put & Take
Efter løbet siger en stolt B9: Vi sendte Trom Bonen op i front, simpelthen for at at skabe noget grus i maskineriet.
Trom Boonen: Og derefter var strategien: You put - I take. Og den gav gevinst.

Det var jo TromBoonen, der havde gennemtrumfet, at de to netop skulle køre Grusien Rundt i Lynge:
- Jamen jeg havde jo hyret en basun-sitter. Og den, der betaler, bestemmer jo som bekendt rute og
tidspunkt. Så jeg huggede bare til.
B9: Ja, min trompet var helt alene hjemme. Jeg havde bare givet den et par rap over fingersætningerne, så plejer den at arte sig. Men nu har jeg da lært noget af TromBonen igen i dag.
Og det er?
- Ja, det kan jeg så bare ikke lige huske...

Officiel rapport:
B9 tikkede ind på mailen kl. 23 torsdag: Hvor køres der fredag? (havde checket Vandbærerbloggen) hurtig MSN/telefon-tilrettelæggelse fra morgenstunden og teamStærkodder tordnede ud på landevejene for at mødes med Benny i Værløse. Hård SØ bragte os til mødestedet på nul-komma-fem som aftalt 10:50. Benny var lige ankommet og ventede på hjørnet i sit højtråbende CSC-tøj. Så gik det ellers forbi Kalkgaarden: "team Sabines, altid på TOPPEN!" til frk. Jacobsens hyldest. Ved Blåkærvej røg vi ind i modvinden - jeg sagde MODVINDEN - absolut ikke-iblogatorisk. Stred os over Ganløse og Måløv til Ledøje og den ventende kaffe m/ostemad Hos Sisse. Da var dagens avs ødelagt efter det lange træk . . . . i modvinden. Blev igen modtaget med varme, glæde og begejstring af Sisse & Co. samt stamgæster, ikke mindst Sisses huspoet. Skiltes i Ledøje, Benny mod Risby og Reimer og jeg over Ballerup Boulevard. B9 kørte som sagt til mindst en #11, stred godt på bakkerne og i vinden. Køremoral som batter. Har mod på meget mere. Herlig dag i godt selskab (iblogatorisk) og gør i løbet af nogle timer klar til dagens andet træningspas med Finnito. 70 km af de brave blev det til under avsnedsættende omstændigheder. denass er endeligt kommet over de 2 kilo og følte sig godt kørende, vel kommet over forgangne ugers sotteseng.
Turnedbrud: Reimer her Emdrup Hareskovby Værløse, mødte B9 i krydset, Kalkgaarden Blåkærvej Ganløse Måløv Ledøje Hos Sisse Ballerup Boulevard farvel til Reimer Husum Pilesvinget Mosesvinget Emdrup


Ingen kommentarer: