onsdag, maj 25, 2005

NUL SMØGER I ÆSKE REJER


Trom Boonens ugekommentar:

Kære MedSabinister (ØddeØdde) med dette vidunderlige billede, som editore meget apropos mit hippologiske grin (undskyld Ibrahim løb-nu-til) har taget under en punktering lige ud for Gallopbanen i Klampenborg, vil jeg bare sige, at jeg glæder mig til 2 ting:

Først skal jeg om ganske snart ned til Calabiren med Sørøver Finn (nu med norsk hjemmeside) og banke rust.
Dernæst er der jo den store tur til Æske Rejer. Og der har jeg en stor promisio at komme med til Teamet:
Jeg forstår, vi skal ligge ret tæt og bliver ganske afhængige af den indbyrdes sociale omgængelighed og fælles løsning af de praktiske opgaver. Og der vil jeg sgu ikke ligge i baghjul:

2 dage før, vi tager til Æske Rejer holder jeg op med at ryge!

Så skal I se, den gode gamle Trom Boonen tilbage i manegen. Lad mig bare sove i et hjørne på et stuegulv.
Så skal I bare se løjer!
Ta Den!
Og sig endelig til, hvad I mener om det!

2 kommentarer:

erlingo sagde ...

Ingen kommentarer kan leve op til forlægget - så tyst herfra . . . . .

ibrahim sagde ...

Ryg & rejs...ryg & ræs...???