onsdag, maj 25, 2005

ViNDER AF SVENSK SKiLTESPURT


Den stående Trykker på vej hjem fra Sverige - stolt med trofæet i hånden

Det er ærligt talt så sjældent Vandbærer Bloggen får lejlighed til at møde og interviewe Den Stående Trykker (reg.varemærke) - men forleden faldt chancen.
Trykkeren var på vej hjem fra et løb i Halland, hvor han havde vundet en skiltespurt i Ll. Sverige, tæt ved Hallands Åse.

- Tillykke, tillykke, hr. Trykker
- Mange tak. Jeg er da også ganske stolt over at kunne hjemføre et svensk trofæ til Team Sabines her inden vi skal ned og Æske Rejer klumpet sammen på nogle små værelser i Spaniens land.
-Jo, men netop det med at hjemføre trofæer..
- Ja, hvad skulle der være galt i det. Jeg ved godt, at svenskerne fyrer med Atomkraft, selvom de kalder det Vattenfall, og jeg er imod A-kraft. Men et vundet trofæ, er vel et vundet trofæ. Så må det med hjem på hylden. Jeg kunne forstå editores lidt irriterende gåen på klingen, hvis det var skiltespurten i Barsebäck, jeg havde vundet.
-Jo, men det jeg forsøger at foreklare, er, at nok hedder det en skiltespurt. Men man vinder sgu da ikke skiltet. Og må da ikke tage det med hjem. det ser da helt latterligt ud, at du kører rundt her i Nordsjælland med et svensk skilt, som er to meter højt, og som du har flået op af jorden.
- Må man ikke?
- Nej!
- Det må jeg altså lige hjem og slå op...

Ingen kommentarer: