fredag, maj 06, 2005

Ørnen førte trykkeren og redaktøren rundt

Ørnen fra Amerika på Kristi Himmelfarts Q10

Den amerikanske ørn - Dave (Bob's bror, naturligvis) - sprinter- og kanonkongen fra Ventilgummi Valley i Californien mødte op til Bob's Birthday Q10 - og førte feltet an i et lyntempo.
Ruten var den traditionelle Q10 - blå bro- TVBY (aflevere redaktørens rucksack) -
Farum-Bregnerød-skoven-Lillerød- Hammer Hammersholt-Kirkelte-Pitstop hos Nina's
(Verdens bedste pølse)-Karlebo-Høsterkøb-Lyngby- feltdeling. Der blev ikke givet ved dørene. Og kuns een punktering, som trykkeren måtte overstå, mens redacteuren viste Dave rundt på TV-Avisen. Modvind på vej ud. Sejlende tailwind på vej hjem. I alt 80 km fra redacteurens
bopæl.

5 kommentarer:

erlingo sagde ...

Hvor er det STORT! Og her har en anden måttet krybe til trombonen fra sottesengen samme luftfartsdag. MÅSKE kan jeg (shazaam!) iføre mig Trom Boonen udstyret i morgen et par timer fra 10. Hvis helbredet holder. Don D på Bianchi må være et syn for Guderne. Så selv om jeg ikke har været der i kødet så dog i stålet . . . .

erlingo sagde ...

Tchicai kalder til afGudsdyrkelse i Sct.Jørgenbjerg Kirke søndag. Trombonen vinder endnu en gang over Trom Boonen

EditoreRosso sagde ...

Il dottore Jung har tilsagt, at han kører søndag.
Selv regner jeg med at køre på een af fotografpladserne....

erlingo sagde ...

Nu er jeg forvirret - er Sintessien ikke blå????? Og hvad kører Bob så på? Og hvad farve har min Bianchi nu?

EditoreRosso sagde ...

se farverne på cyklerne på billedet fra Sisses